Setiap orang ada kelebihan dan kelemahan tersendiri..no one perfect in this world..so appreciate what we have

Wednesday 21 January 2015

Genap 22 tahun



    Alhamdulillah semalam 21/1 genap laa umo ku 22 tahun..belom byk cbaran aku rasa lagi.Tp bakal rasa laa ni hehe yelaa kan dah disahkan mgandung..first nak kena g follow up tiap bulan..aku dahlaa ketaq sikit bab nakp cek cek segala mcm nie..bukan sebab len melainkan berat bdn aku ni haha..pdhl aku okey jaa ary tu cek sbb mkn lalu..okeyy berbalik kpd bfdayy semalam..sebelum tu aku dh merengek kat laki aku nak hadiah jgk..tk kisahlaa murah kaa dak nk jgkk..nk nk...laki aku blas apa
" takdak ehh hadiah segala besaq dh..duet pn xdk ni" aku pn kta laa " abg jhat !" Tp maen2 jelaa..aku bukan kisah sgt pon sbb aku taw laki aku byk dh support utk keluarga kecil kami ni..aku sgt brsyukur dh dpt dya..aslkan dia sihat semua pon dh cukup brmakna,kasih syg y cukup tu lg pnting dari harta benda byk2 kan..setakat cukup keperluan tu pon alhmdulillah dah..

    Okeyy pastu petang tu aku mmg tdoq jelaa dpn tv tgu laki blik kejaa hehe..malas nk masak..knon nk tggu laki balik bawak p mkn pizza ka apa laa haha..pastu dy pon balik..pastu dy tutup pagar..sedeh gylaa rasa sbb kalo tutup pagar tu mmg xkluaq mna dah..waaaaa :'(
Pastu aku nmpk dy bukak pintu sblh ambik brang pastu aku kluaq laa nk bkk sliding tgk dy sembunyi kt blkg dh brang tu haha so suweet sygku..dy kta teka dulu apa dy bg...aku cubit2 perut dy nak tgk apa benda tu...pastu dy keluarkan !!!
Teraaaa ! Agak-2 apa dy bg ???






-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-






PANDORA ualls ! hahaha..memang dari dulu lagi dari sebelum kawen lg aku cm nk try beli jgk bnde nie..tp aku duk survey y tk ori..aku srvey y inspired je..tu pon rasa mahai dahh..RM80 pon abes pikio nk beli ke dakk tkut mmbazir duet jaa..Tp Alhmdulillah Ya Allah laki aku bg y ori punya :') ..tk trkata betapa hepinyaa rasa..yalaa ori kot..zain pon bg ni jgk kt che ta tk silap akulaa..Semoga rezeki suami aku semakin bertmbah-2 sbb bhagiakan isteri dy ni hehe..oke bbyee...


No comments:

Post a Comment

xkan baca jew..komen r ..:D