Setiap orang ada kelebihan dan kelemahan tersendiri..no one perfect in this world..so appreciate what we have

Friday 9 November 2012

sahabat :)

Dear friends.aku syg sgt-2 tw kt ampaa smua..
Selagi ampa brgelar kwn aku ,aku sntiasa akn respect ampaa smua..
Ampaa yg selalu ada bila aku ada mslh..
Aku boleh brkongsi ap-2 mslh dgn ampaa..blh giller-2..

Aku mnx maaf kalo selama kita brkwn aku ada mnyakiti ampaa ..
Farah : Dy nmpk agresif ckit tp dy baek tw,suka tlg kwn :)
Fahana : mmg nmpk grg n ikut mood dy jugak..tp aku blh gila-2 gn dy..
Una: suara dy kalo mrh pon mcm xmrh jaa pon.ckit xtkut haha..dy comell
Yana : yana gn sora katun dy laa..kalo my merapu dy mmg gamatlaa D

Pershabatan yg sejati akn mmbawa kerinduan yg abadi.
Persahabatan lbh unggul drpd percintaan,
Tanpa prshabatan cinta akn berakhir,
Ttpi tnpa percintaan,persahabtan boleh kekal
Appreciate friends :)




Sahabat yg baek umpama memori yg indah..
Ia sntiasa menceriakan,menenagkan dn memberikan SEMANGAT ! :)



No comments:

Post a Comment

xkan baca jew..komen r ..:D